Αδιάβροχο εσωτερικό που έχει κατασκευαστεί με πυρήνα από άμμο (χύτευση με καλούπι), με ένθετο από χάλυβα. Μετά την απομάκρυνση των γωνιών, γυαλίζουμε το κομμάτι με λειαντική ταινία και με μηχανή δόνησης για να το κάνουμε απόλυτα λείο, χωρίς καμία ανωμαλία. Ανωμαλία που θα προκαλούσε ένα φαινόμενο αιχμής υπό την επίδραση της υψηλής τάσης.
Η μελέτη πραγματοποιήθηκε σε έναν κινητήρα ντίζελ άμεσου ψεκασμού (1896 cm³, 66 KW στις 4.000 σ.α.λ.).
Τρεις διαδρομές εξετάστηκαν: 3,2 χλμ, 15 χλμ και 34 χλμ με περιβαλλοντική θερμοκρασία +25°C.
Η ρύπανση και η συνολική κατανάλωση υπολογίστηκαν χωρίς θερμαντήρα κινητήρα με εξωτερική θερμοκρασία 25°C.
Εκπομπές CO (g/km) Εκπομπές HC (g/km) Κατανάλωση (λίτρα/100 χλμ)
Για 3,2 χλμ 0.131 0.794 5.87
Για 15 χλμ 0.042 0.184 5.21
Για 34 χλμ 0.024 0.084 4.97
Η ρύπανση και η συνολική κατανάλωση υπολογίστηκαν με θερμαντήρα κινητήρα Carlor σε θερμοκρασία κινητήρα 50 °C.
Εκπομπές CO (g/km) Εκπομπές HC (g/km) Κατανάλωση (λίτρα/100 χλμ)
Για 3,2 χλμ 0.072 0.666 5.50
Για 15 χλμ 0.027 0.155 5.08
Για 34 χλμ 0.018 0.071 4.93
Κέρδη χάρη στην προθέρμανση του κινητήρα στους 50°C χρησιμοποιώντας τον θερμαντήρα κινητήρα Carlor
Εκπομπές HC (%) Εκπομπές CO (%) Κατανάλωση (%)
Για 3,2 χλμ 45.04 16.12 6.3
Για 15 χλμ 35.71 15.76 2.5
Για 34 χλμ 25 15.48 0.8
Για HC και CO: Η ρύπανση κατά τα αρχικά δευτερόλεπτα αντιπροσωπεύει το κύριο μερίδιο της ρύπανσης που εκπέμπεται.
Μηχανή Τεχνητής Νοημοσύνης
Το σύστημα ALX αποτελείται από αρκετούς αυτομαθούμενους αλγόριθμους, επιτρέποντας στο σύστημα να είναι πιο αποδοτικό καθημερινά.
Ανάλυση στάσης πιλότου σε πραγματικό χρόνο το σύστημα αναλύει συνεχώς τον τρόπο που οι μηχανές ανταποκρίνονται στις εντολές, για να βελτιώσει τις αντιδράσεις του και να γίνει πιο αποδοτικό καθημερινά.
Η μοναδική μηχανή υπολογιστικής όρασης επιτρέπει στο σύστημα να είναι πιο αποδοτικό μέσω κάθε εικόνας που λαμβάνεται.
Σύστημα μαζικής εκπαίδευσης Το σύστημα ALX μπορεί να μάθει γρήγορα από το έδαφος, τροφοδοτώντας το με πληροφορίες, για να μειώσει την καμπύλη εκμάθησής του στο ελάχιστο.
Ζωντανός χάρτης Το σύστημα ALX είναι ικανό να δημιουργήσει έναν χάρτη του περιβάλλοντός του, ζωντανά κατά τη διάρκεια της πτήσης, και έτσι, εκτός από το να δίνει την ευκαιρία στους χειριστές να ανακτούν έναν 3D χάρτη, επιτρέπει στο σύστημα να είναι πιο ακριβές στις αυτόνομες μετακινήσεις του.
Νοημοσύνη
Αφήστε τη μηχανή να αναλύει τα 'μεγάλα δεδομένα' σε πραγματικό χρόνο για εσάς. ΣΠΙΤΙ
Νοημοσύνη
Ο TopStart 0.5 – 4Kw είναι ένας ηλεκτρικός θερμαντήρας ψυκτικού για όλους τους τύπους κινητήρων με ψύξη νερού. Ο θερμαντήρας μπορεί να τεθεί σε λειτουργία μερικές ώρες πριν από την εκκίνηση του κινητήρα ή να λειτουργεί συνεχώς για να διατηρεί τον κινητήρα μόνιμα στη απαιτούμενη θερμοκρασία.
Αυτό εξασφαλίζει μια εύκολη εκκίνηση πλήρους ισχύος ανεξαρτήτως της περιβαλλοντικής θερμοκρασίας και αποφεύγει μηχανικές ζημιές από κρύες εκκινήσεις. Το σύστημα έχει τα εξής πλεονεκτήματα: εξοικονόμηση καυσίμου, μείωση ρύπανσης, μειωμένη φθορά του κινητήρα, καμία δυσκολία στις κρύες εκκινήσεις.
Είναι καθολικό, αξιόπιστο, εύκολο στην εγκατάσταση και χωρίς ανάγκη συντήρησης.
Οι θερμαντήρες TopStart είναι κατάλληλοι για όλες τις βιομηχανικές εφαρμογές, είτε σταθερές (γεννήτριες) είτε κινητές (οχήματα έκτακτης ανάγκης, φορτηγά, βαν κ.λπ.).
Κατεβάστε το τεχνικό φύλλο
Πλεονεκτήματα:
Ισχυρό σώμα από χυτό αλουμίνιο, 100% ανακυκλώσιμο
Θερμαντικό στοιχείο χαμηλής πυκνότητας (7,5W / cm²) κατασκευασμένο από Incoloy 800, το οποίο αυξάνει τη διάρκεια ζωής του και του ψυκτικού υγρού
Ενσωματωμένη αντλία κυκλοφορίας στο σώμα θέρμανσης που επιτρέπει γρήγορη και ομοιόμορφη θέρμανση.
Ο ThermoCar είναι ένας ηλεκτρικός θερμαντήρας κινητήρα που χρησιμοποιεί το σύστημα θερμοσιφώνα. Καθώς η θερμοκρασία του ψυκτικού υγρού που έρχεται σε επαφή με το στοιχείο θέρμανσης αυξάνεται, η πυκνότητά του μειώνεται, προκαλώντας την κίνηση του ψυκτικού προς το ανώτερο μέρος του κινητήρα. Το ψυκτικό που φεύγει από τη μονάδα θέρμανσης του ThermoCar αντικαθίσταται από κρύο υγρό από τον κινητήρα. Η επανάληψη αυτού του κύκλου θα επιτρέψει στο ψυκτικό να κυκλοφορεί φυσικά.
Ο θερμαντήρας κινητήρα μπορεί να ενεργοποιηθεί μερικές ώρες πριν από την εκκίνηση του κινητήρα ή να λειτουργεί σε κατάσταση αναμονής για να διατηρεί τον κινητήρα στη απαιτούμενη θερμοκρασία ανά πάσα στιγμή.
Αυτό εξασφαλίζει μια εύκολη εκκίνηση πλήρους ισχύος ανεξαρτήτως της περιβαλλοντικής θερμοκρασίας και αποφεύγει τις μηχανικές ζημιές από κρύες εκκινήσεις. Το σύστημα έχει τα εξής πλεονεκτήματα: εξοικονόμηση καυσίμου, μείωση ρύπανσης, μειωμένη φθορά του κινητήρα, καμία δυσκολία στις κρύες εκκινήσεις.
Είναι ένα καθολικό, αξιόπιστο σύστημα, εύκολο στην εγκατάσταση και χωρίς καμία ανάγκη συντήρησης.
Οι θερμαντήρες ThermoCar είναι κατάλληλοι για όλες τις βιομηχανικές εφαρμογές, είτε σταθερές (μικρές...
Έχουμε αποκτήσει ιδιαίτερη εμπειρία στον τομέα της μηχανολογίας, που μας επιτρέπει να ανταποκριθούμε στις ειδικές απαιτήσεις αυτού του τομέα: Οι λειτουργικές ανάγκες επηρεάζουν τον βέλτιστο σχεδιασμό του χυτού μέρους, προκειμένου να επιτευχθεί η καλύτερη δυνατή ποιότητα μετάλλου σε σημεία που υπόκεινται σε καταπόνηση, μέρη με επακόλουθη επεξεργασία... Μερικές φορές απαιτείται επίσης και η στενή σφράγιση.
Η συζήτηση με τον πελάτη είναι ένα σημαντικό κομμάτι για την επίτευξη του αποτελέσματος. Οι απαιτήσεις σχετικά με τις διαστάσεις είναι δαπανηρές. Μια καλή γνώση των απαιτήσεων του πελάτη μας επιτρέπει να τον βοηθήσουμε στην καθορισμό του καταλληλότερου μέρους, ώστε να επιτύχουμε όσο το δυνατόν περισσότερα ήδη απευθείας κατά τη χύτευση και έτσι να παραγάγουμε στην καλύτερη δυνατή τιμή, λαμβάνοντας υπόψη τα απαιτούμενα κρίσιμα χαρακτηριστικά.
(Με ή χωρίς κουτί ελέγχου)
Ο TopStart H 4-12 kW είναι ένας ηλεκτρικός θερμαντήρας ψυκτικού υγρού για μεγάλους κινητήρες με ψύξη νερού. Ο θερμαντήρας μπορεί να τεθεί σε λειτουργία μερικές ώρες πριν από την εκκίνηση του κινητήρα ή να λειτουργεί συνεχώς για να διατηρεί τον κινητήρα μόνιμα στη απαιτούμενη θερμοκρασία. Αυτό εξασφαλίζει εύκολη εκκίνηση πλήρους ισχύος ανεξαρτήτως της περιβαλλοντικής θερμοκρασίας και αποφεύγει τις μηχανικές βλάβες από κρύες εκκινήσεις. Το σύστημα έχει τα εξής πλεονεκτήματα: εξοικονόμηση καυσίμου, μείωση ρύπανσης, μειωμένη φθορά του κινητήρα, καμία δυσκολία στις κρύες εκκινήσεις. Είναι καθολικό, αξιόπιστο, εύκολο στην εγκατάσταση και χωρίς ανάγκη συντήρησης.
Κατεβάστε το τεχνικό φύλλο
Κατεβάστε το τεχνικό φύλλο
Πλεονεκτήματα:
Ισχυρό σώμα από χυτό αλουμίνιο, 100% ανακυκλώσιμο
Θερμαντικό στοιχείο χαμηλής πυκνότητας (7,5W / cm²) από Incoloy 800 που αυξάνει τη διάρκεια ζωής του και του ψυκτικού υγρού
Ενσωματωμένη αντλία κυκλοφορίας στο σώμα θέρμανσης που επιτρέπει γρήγορη και ομοιόμορφη προθέρμανση.
Πολύ συμπαγές προϊόν κατάλληλο για πολλές διαφορετικές θέσεις
Ρυθμιζόμενος θερμοστάτης 0-
Το FlowStart είναι ένας ηλεκτρικός θερμαντήρας κινητήρα ψυκτικού υγρού για όλους τους τύπους κινητήρων με ψύξη νερού.
Είναι ένα σύστημα καθολικό, αξιόπιστο, εύκολο στην εγκατάσταση και χωρίς ανάγκη συντήρησης.
Το FlowStart είναι κατάλληλο για όλες τις βιομηχανικές εφαρμογές είτε σταθερές (συστήματα γεννητριών) είτε κινητές (βαρέα οχήματα).
Ο θερμαντήρας κινητήρα μπορεί να τεθεί σε λειτουργία μερικές ώρες πριν από την εκκίνηση του κινητήρα ή μπορεί να λειτουργεί σε κατάσταση αναμονής, προκειμένου να διατηρεί τον κινητήρα μόνιμα στη απαιτούμενη θερμοκρασία. Αυτό εξασφαλίζει μια εύκολη εκκίνηση πλήρους ισχύος ανεξαρτήτως της περιβαλλοντικής θερμοκρασίας και αποφεύγει τις μηχανικές ζημιές από κρύες εκκινήσεις.
Το σύστημα έχει επίσης τα εξής πλεονεκτήματα: εξοικονόμηση καυσίμου, μείωση ρύπανσης, μειωμένη φθορά του κινητήρα, καμία δύσκολη κρύα εκκίνηση.
Κατεβάστε το τεχνικό φύλλο
Πλεονεκτήματα:
Σώμα από βαρέως αλουμίνιο, 100% ανακυκλώσιμο
Πολύ συμπαγές προϊόν με ενσωματωμένη αντλία κυκλοφορίας για γρήγορη και ομοιόμορφη προθέρμανση
Ενσωματωμένη αντλία κυκλοφορίας που εξοικονομεί ηλεκτρική ενέργεια και βελτιώνει τον κύκλο ζωής των εξαρτημάτων του κινητήρα
Χαμηλή κατανάλωση ενέργειας
Αρχικά ένα πλαστικό κομμάτι που σπάει. Επανασχεδιασμένο και σχεδιασμένο από εμάς. Άμεσες ωφέλειες για τον πελάτη: σημαντικά μειωμένος και απλοποιημένος χρόνος συναρμολόγησης; μείωση των σπασιμάτων και, επομένως, της αντικατάστασης των κομματιών.